Mutlulukkk kubraaksoy 35+6 da 2400-2500flandi 😓 3-4 gun snra yine gidicem bakalm o zman ne diyecekler 😓
kubraaksoy Masalada sizinki çok güzel haftasıyla uyumlu bence. Ben normal doğum istiyorum bu çocuğu haftaya dogurmam lazım 😅 Yoksa su içsem yine kilo aliyor sezaryen olmaktan korkuyorum
Tugcekl Mutlulukkk biye üzülüyorsunuz ki? Bende 35+4 dün gittim 2680 gr. Az değil ki neden moralinizi bozuyorsunuz
Byidilto kubraaksoy Normal düşünüyordum çatı muayenesinden sonra sezeryana karar verdim panik atak var doktor kendimi çok kastığım için sıkıntı yaşayabileceğimi söyledi 🙂