Bennuss ZeynepNur5274 8 bucuk haftaya kadar kesede bebek yoktu boştu 10 haftalıkken gittiğimde kalp atışı bebeği gördük bi tek bu foto var 😞
Bennuss ZeynepNur5274 geç döllenme de değil haftasıyla uyumlu dedi doktor ama bebeği uzun sür göremedik on haftada bi anda ortaya cıktı 🧡
Bsra9518 ZeynepNur5274 ZeynepNur5274 banada bakar mısını rica etsem ben kız hissediyorum ama 🙈 !
Aaa122 Ahahah çıkıntısı dik ama bebeğinizin cinsiyeti kız çıktı demi hep bu teorileri söylüyorlar burda @zeynepsi arkadasımjn da dik ultrason da kız hissediyor demek ki nub kesin doğru cıkmıyor
zeynepsi Aaa122 yaa keşke öyle bi şey olsa😔 baktım ama sanki benimkinin çıkıntısı gibi değil kuzu ya, benimki daha dik duruyor sanki. İnşallah kordondur🙏🏻
Saripapatya8 ZeynepNur5274 https://photos.app.goo.gl/SZwkLLsP7BBgH27X9 bizede bakabilir misiniz
Fenciiii Aaa122 teorilerin hiç biri tutmuyor şahsen benim öyle oldu çıkıntı yatıktı mesela ramziye göre 6 haftalık kızdı meğer erkekmiş