Ulviyya-25 Bal_1604 ay bende sadece bende oldu sanmıştım.göğsümün altında küçücük sivilce gibi et benleri vardı,bilmeden bazılarını kopardım.Şükür bişey olmadı.ama hala duranlar var🤦🏻♀️
Bal_1604 Ulviyya-25 koparmayin sakıncalı 😌 doğumdan sonra kendiligjnden geçiyormuş öyle diyorlar ama bakalım