Melikemetin 8 hafta 5 günlük hamileyim ilk 3 ay tedirginliği yaşıyorum ve neredeyse kaç haftadır dışarı cıkmıyorum otobüse taksiye binersem tümsekten geçildiğinde bir şey olursa diye korkuyorum siz bu haftalarda dışarı cıkıp gezdiniz mi evde de canım çok sıkılıyor bunaldım napacağımı bilemiyorum heyecandan doktoruma sormayı da unuttum
ggelen Melikemetin biraz dikkatli olduktan sonra hiç bişi olmaz Allah’ın izniyle düşük riskiniz yoksa kasmayın bence bu kadar ben ilk 3 ay sa işe motorla gidip geliyordum
Aysee1123 Melikemetin Niye kendinize bu işkenceyi yapıyorsunuz rahat olun ☺️ Normal bir gebelikse sıkıntınız yok ise normal hayatınıza devam edebilirsiniz ben evden daha çok dışardayım neredeyse en başından beri. Motor ve bisiklete biniyorum birde yani şuan 25+3 üm. Kasmayın hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle
Golirem Melikemetin üstüne çok düşme çok düşünme güzel düşün güzel olsun istediğin şeyleri yap esirgeme kendini tabi ki dikkat et hareketlerine ama kısıtlama kendini olacak zaten olur moral de çok önemli gebelikte
cookiemonsterr Melikemetin 37 haftalığım evde oturmaktan nefret ederim başından beri gezdim geziyorum da sokakta doğurucan diyorlar 😂vapur otobüs taksi hepsini de kullandım canım riskin yoksa bebeğin korunuyor buna emin ol ama evet birşeyin olacağı varsa olur ve sakınan göze çöp batar hep bu mantıktaydım ama vicdanen rahat etmiyorsan orası tabii senin tercihin🙏🏻
Ulviyya-25 Melikemetin ya ben o haftalarda çalışıyordum 7saat😄aksine gezmek,çalışmak çok iyi geliyor.kendinizi boşuna eve kapatmayın🤷🏻♀️zaten son aylarda hareket etmekte,gezmekte zorlanacaksınız,şimdiki zamanınızın keyfini çıkarın)))
Nur_50 Melikemetin 10 saatlik yola gittim geldim 😃geziyorum yürüyorum düşük riskin yoksa gezebilirsin iyi düşün iyi olsun neden hep olumsuz düşünesinizki 🌸
Sagliklagelkucugum Melikemetin düşükten bu kadar korkmamalısın bebek zaten bunlarla düsecek kadar güçsüzse şimdi bi sey olmasa ilerleyen haftalarda muhakkak olacaktır. O yüzden rahat olmanı tedbiri elden bırakmamanı ama günlük hayattan da kopmamanı tavsiye ederim.
karanmom Melikemetin ben 8 haftalık ohooo antalyanin altını üstünü getirdim iki il gezdim bence kasmayin bişey olmaz riskli değilse ,
runkli0606 Melikemetin valla 34 haftadayım 3 haftadır kapının önüne çıkıyorum sadece bende çok bunaldım ama dışarı çok sıcak ev daha iyi geliyor