Merhabalar herkese, ben Mart ayında 5,5 ve Haziran ayında 4,5 haftalıkken kimyasal gebelik geçirdim. İkisinde de keseyi görmek kısmet olmadı. Bugün de kan verdim ve beta 46 ile hamile olduğumu öğrendim. Son kimyasal ile arasında regl olmadım. Aşırı tedirgin ve yorgunum. En küçük akıntı hareketinde koşup bakıyorum kanamam mı var diye. Gittiğim doktor da genetik kontrollerimizi yaptırmadan yeniden gebelik olduğu için biraz tavır aldı ve moralimi bozdu açıkçası. Coraspirin verdi ve yolladı. Belki sizlerin pozitif hikayeleri vardır ve bana yardımcı olursunuz diye paylaşmak istedim 😔