Hanımlar, birkaç gündür baş ağrım var ve sürekli su içesim geliyor. Su içiyorum buna rağmen ağzıma günlerdir su koymamılım gibi. Şeker yüklemesi yaptırdım ve gayet güzel çıktı çıkması gerekenin bile çokça altında çıktı. Tatlı şeyler yediğim de oluyro bu durum şimdilik fark ettiğim karpuz ve helva. Şeker sonradan çıkabilir mi. Var mı böyle bir şey yaşayan ? 34 haftalık hamileyim.