Kızlar ben yürürken birden sancı giriyor. Bugun kontrolum vardı ebe yürürken sancı olmaz olmamalı tam tersine sancılarım gecer dedi. Ama cevremdekılerde zaman szaldokca normal hazırlıyorsun kendını sancı olması iyi belkı açılmaların oluyordur diyorlar. Ama ebe alakası yok idrar yolu enfeksiyonu vardır dedi