Papatyaaa__ PrensinibekleyenAnnee üsteki resimde boş ama alttaki resimde pipisi var kordon ola bilirmi onu düşünüyorum şimdi doktor tahminde bulundu mu.?
PrensinibekleyenAnnee Papatyaaa__ oğlum var kız olsun isterim ama sağlıklı olsun en önemlisi hayırlı evlat olsun
Papatyaaa__ PrensinibekleyenAnnee o zaman gönlünden geçen olsun canım en önemlisi sağlıklı olsun🌸☺️ama ben erkek hissettim netleşirse söyle bizede☺️👏
Papatya_kokuyo5 zeynepsi eşim koz cok istiyordu doktor erkek deyince eşim ne olur bir daha bakın kordondr falan dedi doktor hayır direk pipiyi gördüm degişecegini sanmıyorum dedi sonra başka doktora gittim kızmış allahtan hazırlık falan yapmadm 😂😂
zeynepsi Papatya_kokuyo5 ayyy benim de başıma gelir mi yaaa😂 bana kesin erkek dedi ama hep kız hissediyorum inşallah yanılmıştır, bi oğlum var ama nasip artık🥰
Papatya_kokuyo5 zeynepsi sen ne hissediyorsun canım doktor erkek dedikçe benimde inanasım gelmiyordu hep koz hissediyordum
Elfelf0 alleeyk valla doktorlarda bı tuhaf artık bana 30 a kadar kız diyip 30 da erkek dedi çok ilginç 😂
zeynepsi Papatya_kokuyo5 aynısı bende öyle hissediyorum başından beri, kızıyorlar bana böyle söyleyince de etrafımdakiler. Doktor kesin erkek dedi ama ben hala kız hissediyorum🫠