Aysee1123 Dzb Bariz kız, benimde kızım oluyor 🦄 15 haftalıkta erken sayılmaz aslında ama yanılmış demekki doktorunuz o hafta
alleeyk @Dzb 35 haftalıksınız ve size doktorunuz erkek diyorken şimdi kız mı diyor cidden inanılır gibi değil kaçıncı yüzyıldayız acaba hiç mi anlayamamış bu zamana kadar
Elfelf0 alleeyk valla doktorlarda bı tuhaf artık bana 30 a kadar kız diyip 30 da erkek dedi çok ilginç 😂
Dzb Aaa122 15 haftalıkken gitmiştim erkeğe çok benziyor dedi çok yüksek ihtimal erkek dedi bugün gittim 19+6 kız dedi
Dzb Hilal_blc benimde ayın 21 inde detaylı var ama doktor kesin kız dedi o yüzden Çokda şey etmiyom dördüncü kızım oluyor Allah nasip ederse 😇