Zaten doğuma son iki hafta kala çalışamaz raporu alıyorsun mecburen çalışmıyorsun sonrasında da doğum analık sonrası derken 2 ay yapıyor yıllık izinin bu dönemde kullanmak mantıksız olur tabi çalışma şartlarını bilemem ama imkanın varsa rapor haklarını kullan yıllık izinini rapor bitişinde kullanırsın