ssahnss Merveeemelekkk ben 35 te gittiğimde makat gelişti doktorum secde pozisyonunda dur günde 2 3 kez demişti 37. Haftasında kontrole gittiğimde baş aşağı dönmüştü ama kanala girmediği için sezaryen planlayacağız
Masalnesli Merveeemelekkk ben 35 haftaligim dün kontrolum vardı makat gelişinde zaten sezeryanim ama beni çok zorluyor ayakları aşağıda kafası midemin orada değişik bı çocuk 😂 Aradan 6 sene geçince birde daha zor oldu benim için doktor döneceğini zannetmiyorum orayı kendine mesken etmiş dedi 😂😂😂
mamyfat93 Merveeemelekkk makat olup normal doğum yapan tanıdıklarım var . Sadece doktora bağlı . Kanala girsin o önemli
Merveeemelekkk ssahnss anladım canım hayırlısı olsun inşallah illa normal doğum die tutturmuyorum ama dönmezse sezeryan dedi doktor hayırlısı ne ise o olsun sağlıkla kucağimiza alalım inşallah
ssahnss Mutlulukkk bende yaramıştı ki çoğu kişi 35 ten sonra dönmez diyodu hoş döndü ama yine bi işe yaramadı yarın ya da cumartesi sezaryen planlaması yapıcaz
ssahnss Mutlulukkk doğum kanalına girmedi, giremediği için hepten yukarıya çekmiş kendini, suni sancı olumsuz sonuçlanabilir dedi suyu da azalmış riske girmemek için mecbur sezaryen :(
menessare Mutlulukkk farz namazlRdan sonra inşikak suresi oku canım içinde secde ayeti geçiyo okuyup secde yapıyorsun bebeğinde karnında yapmak için mecbur bas asağı dönüyor. ben koltuktan asağı ters bile durmuştum sonra bunu duydum uyguladım döndü cok şükür