Kızlar 18+4 hamileyim. Geçen kanamam oldu rahime bakmak istedi doktor. Alttan spekulum diye bir alet ile baktı. O kadar canım yandı ki. Normal doğumu aklımdan silip attım. Çok korkuyorum. Aslında çok da istiyorum. Sezaryen olmak istemiyorum herşey yolunda giderse. Var mı pozitif normal doğum hikayeleriniz