Kızlar bu ikinci hamileliğim oğlumda 16. Haftadan itibaren net bir şekilde hareketlerini hissetmiştim şuan kızıma hamileyim 19+1 olduk fakat henüz hiçbir hareket hissetmedim herkes ikinci genelik daha net hissedilir diyor ama ben neden hâlâ kızımı hissedemiyorum çok kafama takıyorum aranızda böyle olan varmı