Asiyebsrn 40+5 oldum bugun vajinal muayene oldum carsamba yatosim yapilcakti biraz once benden bisey akti bi baktim gunluk pedim kan doluydu kanda pihtilasma yapmiyo benim degerim dusuk yasayan varmi bu kadar cok gelmesi normalmi acaba
Aykimgebe Asiyebsrn canım doktorum bugün aktif kanama olursa hemen gel demişti hastaneye git bence hemen
pamuk_anne Asiyebsrn lütfen hemen acile gidin. Son zamanlarda plasenta ile ilgili o kadar çok şey okudum ki ben bile 32.haftada korkmaya basladim. Lütfen baktırın kendinize 😔
Asiyebsrn @Gamzeli21 benim kan pihtilasma yapan trombosit degerim dusuk ondan korkuyorum birazda cokmu lekelenme oluyo acaba
Gamzeli21 Asiyebsrn beenim hiçbir fikrim yok canım ama buradan arkadaşlardan çok duydum vajinal muayene sonrası kanama ve ya lekelenme normaldir diye ama siz yinede ihmal etmeyin doktorunuza danışın içiniz rahatlasin
FilizDemir Asiyebsrn hamilelikte kanamanın her türlüsü risk canım ihmal etme bence zamanın da gelmiş geçmiş riske atma derim tabiki senin tercihin
Mom534545 Asiyebsrn hemen acile gidin bence gününüz gelmişte zaten sonradan pişman olmayın plasantayla ilgili sorun olabilir
Mirzaprens Asiyebsrn hemen acile git cnm son hafta plesanta sorunu çok risk tasıyor sakın ihmal etme nolursa olsun git Rabbım kimsenin emegımi boşa cıkarmasın saglıkla kucağına alırsın İnş
Asiyebsrn @NurDemir merhaba gittim doktora 6 cm e kadar samci cektim normal dogum icin ama bebek icerde kakasini yaptigi icin sezeryan oldum 😞
Asiyebsrn @NurDemir tesekkur ederim yok cok sukur iyi kuvezede girmedi midesini yikadilar sadece ondan biraz zorlaniyo hava var galiba icerisinde yavrumun