yesim-1 ben 1 buçuk sene hapla korundum hapı bıraktım adet oldun 3 gün sonra adetim bitikten sonra bir kaç gün geçti ilişki oldu sonrası ağır bir grip geçirdim aynı zamanda bel fıtığı olduğumu öğrendim ağırdan duramadım hastanede ilaçlar aldım antibiyotik vs mümkün olmaz diye düşünüyordum çünkü daha korunmayı yeni bırakmıştım ve sadece bir defa ilişki olmuştu fıtık için mr çektirmem gerekti ablam zorla test aldı hamile olursan sakıncalı diye ki ben dedim o kadar ilaç kullandım iğne oldum hamile olmam mümkün değil diye meğer hamileymişim 😊