Kan ilacı özellikle çok önemli kanınız eksik ki verilmiş zaten çoğumuzda eksiktir kan ve demir. Doğum zamanında kan kaybettiğimiz için hazırlıklı olmalıyız. Bende magnezyum demir ve kan ilacı kullanıyordum. Magnezyum hem eklem ağrılarıma iyi geldi hem bebeğin kemikleri için önemli. Şuan 35+4 üz magnezyumu bıraktık diğerlerine doğum sonrasına kadar devam. Bence kullanmalısınız.