didemkose O haftalarda illa alacaksınız diye birşey yok bende 19-20. haftalardan sonra ufaktan almaya başladım. O haftalarda doktorumla kendi kilom hakkında konuşmuyorduk bile. Şimdi 25+3 teyim 2,5 kilo aldım anca. Kendinizi kasmanıza gerek yok şu dönemde merak etmeyin