Çok şükür sağlık anlamında bi sorunumuz yok ama gerginim çocuk gibiyim ilgi istiyorum canımın istediğinin hemen yapılmasını istiyorum yani kendimi üzmek kızdırmak istemiyorum beneğe zararı olacak sinir stresin diye kendimi bastırdıkça daha kötü oluyorum iki gündür böyle hissetmemin sebebi hırmonlar benim bi suçum yok bebeğim gayet iyi ve bundan etkilenmiyor diyorum regl olurken bile adet öncesi sinirler alt ğst olurken hamileliğin psikolojik tarafı da yorucu ya bi ben mi böyleyim