gunesinannesi_ SAKIN ! DOLANDIRICI BİR SAYFA BEN ŞİKAYETÇİ OLDUM PARAM GİTTİ.
BENDE ÇOK UYGUN DİYE SİPARİŞ ETTİM, 2 GUN SONRA ENGELLEDİ BENİ. ÇOĞU KİSİ ŞİKAYETÇİ OLMUS SAKIN Kİ SİPARİS ETMEYİN BEN CİMER’E SİKAYETCİ OLDUM, EGER Kİ DÖNÜŞ SAGLANMAZSA KARAKOLA DA GİDECEĞİM