Kuzum 32. Haftada istersen isteginle izne ayrilirsin yok ben devam edecem dersen doktoruna gidiceksin çalışabilir raporu alacaksın kaç hafta gidersen sana kalmış ama çalışmayacak San 32. Hafta doktoruna gidiyorsun ve çalışamaz raporu alıp iş yerine bırakıyorsun izne ayriliyrosun ve doğum yapana kadar para yatmıyor doğumdan sonra parça parça yatmaya başlıyormus bende doğum yapmadım bekliyorum henüz para felan almadım doğumdan sonra doğum raporu alıp SGK ya gidicem