Minmini Hanımlar doktorumuz normal doğuma uygun olmadığımızı söyledi ve tarih verdi bakalım kısmet en hayırlısı sağlıklısı neyse o olsun hepimiz için. Yavrusuna sezaryen ile kavuşanlardan her türlü tavsiyeyi bekliyorum🤍💐
2_evlatyolda Minmini banada verdi ama eşim biraz daha dursun diyo 😂 haftaya kontrolüm var doktorum eşiniz hangi gün dilerse öyle yapalım dogumu dedi 😂 😂 bakalım bizimde haftaya kesinleşcek
Minmini 2_evlatyolda ne kadar dursa o kadar iyi tabi ama bizim başımız aşağıda her an doğum başlarsa diye sanırım 🤷🏻♀️🥰