Anoniiim Merhaba canım ben de ovulasyon testiyle hamile kaldım. Ovulasyon testini hangi saat aralıklarda yapıyorsan o zaman yapmaya çalış. Ben 12.30 13.00 arasında yapıyordum.Sıvı alımını 1-2 saat kala bırakıyordum minik bir pilastik bardağa idral yapmaya çalışın zaten size lazim 3-4 damla idral fazlasıyla gelecektir.İdralim yok diye beklemeyin. Yumurtlama bir anda ortaya çıkabilir önceki gün soluk olan test bir sonraki gün koyu çıkabilir veya bir gün daha koyu olup ondan sonraki gün daha açık olabilir. Yumurtlama da koyulaşma gördüğünde çatlama yaşayana kadar devam et teste ve 3 gün değerlendirmeyi unutma. Bir gebenin günlüğünden bir pozisyon var burada yazmam doğru olmaz ona da bak bu üç gün içinde onu da dene ters rahîm olmama ihtimali olsanız bile deneyiniz.Yumurtlamadan 17 gün geçtikten sonra gebelik testi yapınız inşallah hamilelik getirir size ben bir bebek kaybıyla birlikte toplamda 7 ay boyunca ovulasyon testini kullandım ilkini kaybettiğim de ara verip tekrardan başladım ve tuttu İnşallah sizinki de tez zamanda tutar gönlümüzdeki olur.🤲