Niye üzülüyorsun arkadaşım 😊 emin ol çok güzel bi şey boşver. Benim de öyleydi 30. Haftama kadar dolmuşta otobüste anlayıp yer veren bile yoktu resmen 😅 kendim çirkeflik yapıyordum hamileyim yer verir misiniz diye. Şu an 34 teyim önden zaten hiç yok yana dönünce de kilolu gibi gözüküyorum kimse doğumuma 40 gün kaldığına inanmıyor bile 🧿 kiloya bakarsan valla 12 13 kilo aldım. Göbek benim de aşağıdaydı hep 30 dan sonra yukarı çıktı şimdi de aşağıya insin diye bakıyorum çok sıkıştırıyor çünkü nefes alamıyorum gibi oluyo