27 günlük oldu bebegim. Planlı sezeryan olacaktım ama tarihinden önce dogmak istemişti🥰 yani tarihi bilmek de bazen işe yaramıyo😂 valla ne yalan söyliyim bende çok korktum ameliyathaneye aglayarak titreyerek girdim ordakilerle muhabbet ettikçe insanın stresi geçiyo çok güzel anılarım kaldı geriye, size de güzel dogumlar diliyorum 🥰🙏