Ebus2045 Arkadaşlar Denizli’de yaşayıp doğum ücretleriyle ilgili bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. Ben henüz 27. Haftadayim cerrahi hastanesi takipliyim daha sormadım.
1kedi1bebe Ebus2045 ben özel sağlık hastanesinde yaptım perşembe günü , normalde 11 civarıydı 15 olmuş galiba özel sigortam olduğu için ödeme yapmadım ama sorduğumda o civarda dediler yatışta. doktoruna göre 2-3 bin oynuyor orda da
Bussekorkmazz @Ebus2045 cerrahi hastanesi 12000 yapıyormuş doktordan doktora değişir mi bilmem ama bir tanıdığım yarın cerrahide doğum yapacak
Ebus2045 Bussekorkmazz ay fiyatını ögrenebilirmisiniz rica etsem bende 12 diye duydum ama nasipse Eylül’de doğum yapicam Suat beyde
Ebus2045 Happy20 ya ben ilk dogumumu cerrahta Suat beyde yapmıştım aşırı memnundum o yüzden gene Suat beye gidiyorum ama oranın fiyatida uygunmus
Ebus2045 Bussekorkmazz Melek hanım Eylül’de gidecek dediler hastaneden dün fiyat için aradığımda. 12 bin dediler gene iyi inşallah eylüle kadar zam gelmez
tazeaaanne Elif_Annesi egekent bayramdan önce 8500 oda ücreti 1100 ama bayramdan sonra artacak dedi bana artmıştır şimdiye noldu bilmiyorum
Ebus2045 Elif_Annesi rica ederim canım ama hastaneyi arayıp doğum ücreti hakkında bilgi veriyorlar mı sor istersen
Elif_Annesi Ebus2045 en son kontrole gittiğimde 10.000 demişlerdi ama son zamlardan sonra değişti sanırım iki üç güne kontrolümuz var o zaman sorucam canım