Emossssm Kızlar merhaba 6 hazıran da kürtaj oldum. 36 gun gectı aradan halen adet olmadım. Ama eşimle de korunmuyoruz yani. Son 1 haftadır ara ara boyle karnımın altı bazen sol bazen sag taraflara boyle kramplar gırıyor neden acaba.
Krcn001 Emossssm ben de 12 haziranda oldum ama hala adet görmedim beta hala sıfırlanmadı doktor sıfırlanmadan olmazsın dedi belki sizinki sıfırlandı mı ?
Pinklove Tunahan_rumeysa16 2 hafta önerilmiyor. Doğum olursa 40 beklemeli kürtaj ve düşükten 2 hafta sonra ilişki serbest.
Minikmucizelere Pinklove yaşadığı kurtaj sebebine bagli benim 3 ay yasakti dış gebelikti çünkü benimki
Emossssm Minikmucizelere doktorum 10 gun sonra korunmayın dedı. Doktoruma gore hareket ettık zaten. Bebegın ölme sebebi de normal dusuk müş oyle sonuclandı
Minikmucizelere Emossssm doktorunuz korunmanize gerek yok dediyse sorun olmaz ama dedigim gibi benim 39. Gun oldu adet
annesinin_kelebekleri Emossssm kürtaj sonrasi adet düzensizliği normal bir kaç ay içinde düzene girecektir
Emossssm Gamzekck_ annesinin_kelebekleri eger 45 gun ıcınde adet olmazsam kan testı ıle gebelık testı yaptırcam. Beta degerım sıfırlanmısmıdır. Su an bıle yaptırmamak ıcın kendımı zor tutuyorum
Gamzekck_ Ben kürtaj oldum 3 4 gün kanama oldu birkaç günde lekelenme sonra kesildi korunmasız ilişki oldu diğer ay hamile olduğumu öğrendim. 1.5 ay var yani arada olabilirsiniz gebe imkansız değil
Gamzekck_ Emossssm ocakta kürtaj oldum şubatta adet oldum martta olmadım 😂 hesaplayınca kürtajla arası 1.5 ay işte
annesinin_kelebekleri Emossssm evet yaptırın böyle belirsizlik insanı çok yoruyor . Hakkınızda hayırlısı inşallah gönlünüze göre iyi haberler alırsınız 🙂