27 haftalık hamilelikte 10 kilo aldım göbek yağlanması oldu o yüzden bebek hareketlerini bazen yogun, bazen hiç, bazen az hissetmem normal mi bu haftalarda kıpır kıpır olur dediler ama henüz öyle hep kıpır kıpır değil belli zamanlarda hissediyorum kıpırlıgı