Tgbksknttr Aishvet7 kaygı ve endişesi olmayan anne adayı yoktur diye düşünüyorum kimi çok yaşar kimi az ama herkes de vardır bende de var 17. Haftadayım her hafta doktora gitmek istiyorum yalnız değilsin 😇