kuzumvebenn Bugün kontrolüm vardı haftaya 38 haftalık olacağım kısmet olursa doktorum haftaya çatı muayenesi yapacagini söyledi hem korku hem utanma hissi var nasıl oluyor tam olarak ne kadar sürüyor bilgisi olan bilgi verebilir mi?
sacmalamakizim kuzumvebenn 1 dakika bile sürmüyor ama kendinizi kasmayın rahat olun kasarsaniz daha çok ağrır.
Ece0909_ kuzumvebenn eli ile bakıyor çok içeri girmiyor acımıyor ayrıca cihazla bakarsada prezervatif takiyor hemen 1 veya 2 cm içeri koyuyor kendini kasmadığın sürece canın acımıyor
Kubare134 kuzumvebenn ah siz bensiniz🥹 bende uyanıyorum sağlık ocağı doktoru nasıl doğum yapacaksın dedi.. doğumu düşünürken uykularım kaçıyor🙇♀️
kuzumvebenn Duruyubeklerken Valla o an Allah yardım eder diyerek gireceğim birde o acıyla utanmak pek aklıma gelmez heralde 😁
Sfzy27 Üzerine örtüyle kapatıyorlar çok saniyelik birşey ve hiç acımıyor kendini kasma hiç ve daha önce duyduğun tüm şeyleri unut bende korkuyodum ama muayene olduktan sonra bu muydu dedim sen rahat ol hiç acı hissetmezsin 🤗
kuzumvebenn Kubare134 Ben artık korkuları biraktim acıyı vs bir an önce sağlıkla kavusalim istiyorum ama utanma var tabi🥰
kuzumvebenn Basakhilal Oldum 26. Haftada ve 36 da enfeksiyon sancısı yüzünden oldum ama onu yapan ebeydi bayan olunca o kadar kasmadim doktorum erkek o yüzden haliyle bir utanma duygusu oluyor tabiki aşıcaz artık😁
Basakhilal kuzumvebenn heeee 😂 ama işte bunları bilerek doktor seçiyoruz :) bak taktik şu doktor baktığı an derin nefes al hem o zaman daha rahat bakıyorlar hem canın yanmıyor
kuzumvebenn Basakhilal İlk haftalarda ki delikanlılık son haftalarda biraz kendini pısırıklıga bıraksa da bebisler için herşeye katlanıyor anneler ah annelik hem çok güzel hem zor zanaat Rabb’im isteyen herkese nasıp etsin inşallah diyorum gözlerimi kapatıp derin nefes alarak halledeceğiz bu işi 😁🥰