Esmerize benimde aynı şekilde hafif hissediyorum ikinci gebeliğim ikiz 29+2 yiz dediğiniz gibi hafif hareketler doktorum karın yapınla alakalı olabilir dedi ilk kıZımdada 9 ay hiç güçlü bi tekmesi olmamıştı hep kibar kibardı 😂 bunlarda öyle sanırım karın yapısıyla alakalı gelişimleri güzel herşey yolunda diyor doktor ama bende sert tekme istiyorum 🙈