Ulviyya-25 Omermomm_ eski halini bilmediğime göre birşey diyemem)ben bazen düştüğünü hiss ediyorum,sonra kalkıyor yukarı sanki🤷🏻♀️38+4haftayım.
Alposannesi14_ Omermomm_ ben rahat nefes almaya başlamıştım ve böyle karnım hafif gibi geliyordu 37+3 de doğurdum canım
Omermomm_ Echngr haklısınız düşük karın kendini belli eder diye düşünüp sordum kanala yaklaşıp yaklaşıp kaçıyor ufaklıklar sanırım 😀
Bulbulyuvasi Dönmüşse bebek sende rahatladıysan hissedersin canım benimki kaç haftadır düşük hiç inanmıyorum göbek düsünce doğum yakın lafına 40+5 oldum ne gelen var ne giden
Omermomm_ Bulbulyuvasi oğlum 22den bu yana dönük Canım o yüzden pek fark edemiyorum maşallah seninkinin gelmeye gönlü yok sanırım 🙈
Omermomm_ 1kucukbaby organlarımı bile ayrıt edemiyorum artıkk😃milletin karnı git gide aşağı iner benim yukarı geliyo
Bulbulyuvasi Omermomm_ bugün gidip suni isticem açıklığım vardı 1.5 bakalım kaç olmus hiçç niyeti yok. Kız 22de nasıl dönmüs paşama bak hahshash masallah yerim onu sağlıkla al kucağına
1kucukbaby Omermomm_ herkesin de aynı derece düşmediğini duymuştum fiziki yapılar Farklı ya o yüzden ☺️
Omermomm_ Bulbulyuvasi istemiyorsa zorlama annesi belki türkiyede doğacağını anladı çocuk smfkeke valla o haftalardan itibaren erken doğum riskiyle korkuttu şimdi de yukarı kaçıyo gelmek yerine bu zamanın çocukları da farklı anam 😆 amin hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah 💗
Alposannesi14_ Omermomm_ vajinamda Bi baskı vardı canım afedersin tuvalete gittiğimde sanki doğacak diyordum, sancım belimden giriyordu baskı değil de sancıyı böyle adet ağrısı gibiydi çok önemsemedim, doktoruma gittim 4 cm Di açılmam
Omermomm_ Alposannesi14_ şuan 3 gündür aynılarını yaşıyorum idrar yaparken ordan Kocaman bi şey geliyomuş hissi oluyo 2 gündür de inşallah bende sizin gibi pratik doğururum teşekkürler 😍