Merhaba arkadaşlar.
Bir önceki açtığım postta çoğunluk İzmit Sekaparkı tercih ettiği için kararımızı hep birlikte verdik.
15 temmuz cumartesi
YER:Sekapark(Marina Cafe)
Saat:14.00
Gelmek isteyen annelerimiz yorumlarda bildirirse çok sevinirim.Körfez ve derinceden gitmek isteyen ulaşım sıkıntısı çeken olursa benle gelebilir.🌸