Baby_is_loading evet mantar enfeksion falan erken dogumu tetikliyor ama dogum sancisi oldugunu sanmiyorum benimde erken dogum riskim var 2defa kanama gecirdim bebegin dusecek git bekle dediler hic dikkatde etmedim pek yabanciim esim disinda kimsem yok turkiyede hali bile silkeledim egildim yer sildim her isimi kendim yaptim her vucut gebelik ayni degil tabiki ama suan 32 haftaya gecdim qayet iyiz ve halada sancim oluyor kasigimda