Elif380 ![https://mutluresim.com/image/8ccc8e09-4025-4e10-8830-36a20f2d1ddd.nLUPKL] Çok iyi geçmişti o ilaçları yazan doktorum bulunduğum şehirde değil artık o yüzden sizce yine aynı ilaçları alsam kullansam sorun olur mu siz ne kullanıyorsunuz
Anonim3447 Elif380 decavit kullanmıyorum onun yerine REGENESİS MAX kullanıyorum ferrum ve magnezyum aynı sma.digerini bilmiyorum bu arada ben 11 haftalıkken başladım bunlara