Kbr49_ Arkadaşlar 22+2 haftalık hamileyim 2 haftadır tansiyonum düşüyor ve kalbim çok çarpıyor bu durumu yaşayan var mı acaba halsizlik çöküyor ve ayağa bile kalkamıyorum.
zeynep_ebe_46 Kbr49_ ben de 8 haftalık gebeyim aynı durumu ben de yaşıyorum hiç oturamıyorum bile artık endişelenmeye başladım
Nahide_96 Ben de 34 haftalık oldum otururken dahi çarpıntı oluyor aşırı halsizlik var ayakta 1 dakika durunca düşüp bayılıcak gibi oluyorum bence havanın sıcak oluşundan da kaynaklı ay çok kötü bir durum Allah yardımcımız olsun 😫