Tugraseda Heloo63_ ben yaklasık 2 senedir hergün mutlaka yulaf yerim. 7 aylığım gebeliğimdede hep yedim. Cocuğun kilosunu ona bağlamak doğrumu bilmem ama başından beri gelişimi 1 hafta önde gidiyo
Yrgnnnnnn Esrafatih01 yaa inşallah. Ben sütle yulaf a bayılırım diyetisyenim yeme dedi 🤦♀️ herşey yasak olunca insan sinirden şekeri çıkıyor yaa bune
Yrgnnnnnn Ozlm_31 evet bence de asıl yenmesi gerekir. Özellikle sordum yulaf yiyebilir miyim diye hayır dedi. Şekerim hemen herşeyden çıkıyor ondan mı öyle dedi bilmiyorum
rumeyshaan Heloo63_ smoothie yapip tuketiyorum sekeri cikartsaydi bende coktan cikardi ya da sutle pisiriyorum
Yrgnnnnnn Ozlm_31 valla bende şaşırdım. Şekeri yüksek olana mı etki ediyor acaba. Yani ben yazılan diyetin dışına bir lokma çıksam hemen şekerim yükseliyor bunaldım vala o konuda ya
Ozlm_31 Yrgnnnnnn Allah yardımcınız olsun belkide sekerinizi yukseltiyordur kolaylık versin rabbim umarım sağ salim kucağınıza alirsinz