Babyakca2891 Zehra_clk12 ben hergun Muz badem ceviz fındık yoğurt Kaşar peynir yiyorum ama biz daha 20 haftalığız inşallah böyle bunları yememe göre kilolu olur 😁
Zehra_clk12 Babyakca2891 inşallah alır ☺️ ben yediğim halde doktoruma bugün biraz daha bebeğin kilo almalı dedi 30. Haftama giricem 1200 dedi 1 500 olmalı dedi
Zehra_clk12 Babyakca2891 bende aynısını söyledim yiyorum sürekli dedim ama zayıf dedi biraz morelim de bozuldu gerçekten
Babyakca2891 Zehra_clk12 bazı bebekler minyon oluyomuş eşimin yeğeni oğlunu 4,5 kilo doğurmuş kızını 2800 doktor korkma kızın minyon bebek demişti belkide öyledir korkma moralinide bozma yine beslenmene dikkat et ama
Zehra_clk12 Babyakca2891 bende eşimde uzun boyluyuz bakalım minyon mu değil mi görücez ama herşey doğduktan sonra belli oluyor sağlıklı olsunlarda gerisi hiç önemli değil 🙏🏻❤️