kvsr22 Elanur1995 Önder Ercan’ı kesinlikle düşünmeyin.27 haftalık bebeğimi kaybettim onun yüzünden.Çok kalabalık olduğu için baştan savma bakıyor.Sezaryeni de iyi falan değil.Gelinimiz onunla doğum yaptı.2 gün ağrıdan kalkamadı bence eli iyi değil.Fotoğraf çekimini bile yaptıramadı ağrıdan.Herşeyden öte fetöden atılma tecrübesiz
Mineberat Elanur1995 Ben ilk gebeligimde ful o doktora gittim herseyine dogana kadar iyi dedi testleri ben yaptirmak istemedim cocugum dogdu engelliydi yarik damak kalpte hasar cigerde gozde yani saglam bir yerini diyecek kadar azdi testleri evet ben istemedim ama hamileyken beyninin sıkintisini kalbini damaginin yarik olmasini goren bir cok doktor varmis bana herseyi guzel dedi genetikhastalikliymis bendede varmis bilmiyorduk
Elanur1995 Mineberat çok üzüldüm rabbim şifa versin . Açıkçası ultrasonda görebileceği rahatsızlıklar olduğunu düşünüyorum. Şuan inanılmaz korktum
Mineberat Elanur1995 Benim oglum 2.5 yasinda vefat etti tıp fakultesinde abdullah tok sular akademide önder ercanı önerende oluyor
Mineberat kvsr22 hilal hanima giderken benim hamileligimdede 5 hafta gerilik vardi 1 ayi gecene kadar bekletti beni dogumada acil aldi 1 gun sonraya kalsa vefat edecegini soyledi ama oglum yine vefat etti 2.5 yasinda bende hilal hanimdan memnun degilim
kvsr22 @“Mineberat”#p28653112ben Maraş’tan taşındım.Ama arkadaşlarımın memnun kaldığı Alpaslan Özdarendeli var megaparktaydı yılların doktoru.Murat Bakacak da iyi.İlk muayenemde maraştaydım ona gittim.Kimsenin yaptırmadığı testleri vs yaptırdı ksü de.Cihazı da iyiydi
Htc26 kvsr22 bende Alparslan beyi duyunca yazmak istedim 5 yıl önce Alparslan bey yüzüne benim kızım 1 ay yoğun bakımda yattı sizin dediğiniz gibi gelişim geriliği olarak doğdu ve kalpten rahatsızlığı çıktı bunlarım hiç birinin bana söylemedi sezeryan günü bebeğini süsle görmeye gelicem kövez olayın vs yok bebek 3.500 gram dedi bebeğim doğdu 2.200 gram 1700 e düştü ben göremedim köveze girdi ve bana sabah gelip dedi ki ben herşeyi biliyordum ama sana söylemedim üzülme diye dedi böyle bişey olabilir mi ben hastane odası felan süslemişim heyecanla bekliyorum bana öyle diyor en azından doğruyu söylese kendimi ona hazırlarım. Ama daha önce de dediğim gibi işte doktor işi görecelidir..
Htc26 kvsr22 evet👍 peki sen kime avukatlık yapmak istersin 🙄 her yere aynı şeyi yazarak insanların kafasını karıştırıyorsun 🤚
kvsr22 Htc26 Vitamin vermemiş ,şeker yüklemesi yapmamış herşeyi baştan savıyor işte .Kafa karıştırmak için değil uyarmak için yazdım ,avukatlığa devam hadi ,senin gibilere iyilik yapılmaz
Mineberat Ben hicbir doktoru savunmuyorum ama gerilik benim bebegimdede vardi hilal hanim benimkini soyledide noldu baska hicbirsey yok dedi herseyi guzel dedi cocuk bir dogdu saymakla bitiremeyecegim hastalik evet testleri yaptirmadim ama kalbini beynini damagini gorebilirmis doktorlar gozunu bile ama bana hersey guzel dendi sunuda eklemek isterim bu gerilik sorununa ne tıp fakultesi ne cocuk hastanesi mudahale etti oralarda normal dedi allah goruyor ben hepsini allaha havale ettim ben o kadar korkarak gidiyorumki doktora hicbir doktora guvencim kalmadi yani
Htc26 Mineberat bende sizin gibi ikinci kez gittiğimde güvenemeyerek gittim önce megaparkta bir doktora gittim sonra deprem oldu şehir dışında devam ettim en son hem hastane hem doktor olarak Önder beyi tercih ettim. Ama hep diyorum doktor işi gerçekten göreceli kişiden kişiye değişiyor birinin aşırı memnun kaldığından birisi kalmıyor. Kalp rahatsızlığını ben çok araştırdım anne karnında doktorlar göremiyor mus hiç sadece perinotoloji ve fetal ekoda görünüyor mus. Ben bu doktoruma defalarca sordum ilk çocukta olunca biz kalbi bilemeyiz kalp kaplı bir kutu dedi sadece odacıklarını vs biliriz ama rahatsızlık bilinmez onun içim fetal eko yapılır orada çıkar dedi
Mineberat Htc26 aynen dedigin gibi birinin begendigini biri begenmeye biliyor ama ben anne karninda gozu tedavi eden doktorlara denk geldim birde oglumun kalp sorunu 3 delik vardi arti pulmoner hipertansiyon hastasiydi ya saysam bitmez gorulebilecek seyler vardi bence ama hayirlisi rabbimin bana en guzel emanetiydi elimden geldigi kadar baktim cok sukur