Kızlar merhaba 30. Haftadayım bebek gelişimi ve hafta olarak birebir gidiyor fakat açlık şekerim 131 çıktı ve endokrin şeker yüklemesi yapılmasını önerdi. Bu haftalarda bu tarz sorun yaşadınız mı ne gibi bir süreç ilerlediniz bilgi verirseniz sevinirim