Denize girebilirsin yüzmek çok iyi geliyor,ben sürekli giriyorum hem spor oluyor özellikle sırt üstü yüzmek kaslarımı rahatlatıo. Ama çıkınca hemen kurulanıp bikinimi değiştiriyorum bu çok önemli enfeksiyon kapmamk için. Bir de güneşte çıkmıyorum baş ağrısı,tansiyon sıkıntısı yaşamamak için