Busis0403 Arkadaslar merhaba antalya tıp fakultesınde doguran var mı acaba oraya gidiyorum hıc doguran yok egıtım arastırma da doguran arkadaslarım var karar veremedim hala
rabiakaraboga Yakın olmadıklarım tıpta doğurmuş ve memnundular diğer devlet hastaneleri değil ama tıp iyi bence doktorları çalışanları olsun
rabiakaraboga Hatta tek oda fiyatıda çok uygundu diye duymuştum bi kaç ay önce 200 falandı galiba şimdi ne kadar bilemiyorum