Nurcanben benim kızım 35 te doğdu ciğer geliştirici iğne yaptılar doktorum sıkıntı olmadığı takdirde kuveze gerek yok demişti 2.300 doğdu minnacikti ama saglikliydi.Doktorum doğumdan sonra yanıma gelip canavar gibi durumu çok iyi merak etme dedi emme refleksi de gelişmişti kuveze gerek kalmadı sende içini ferah tut sıkıntılı birşey olmaz inşallah 🥰