Serenay1 G12s_18 olsun veriliyor benim bu 2. Bebeğim kızımda 15 kilo aldım fazlasıyla verdim bol su için veriliyor bebekte mama yerse mama emerse emzirin oda kilo alıyor olacağından fazla olmuyor zaten hiç bir bebek üzülmeyin:)