Adyokisimsiz 37 den sonra çok minik değilse kuveze girmiyor diye biliyorum ben ilk kızımı 38+4 te yaptım hamileliğimin sinunda bir idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim bendeki enfeksyon çocuğa geçmiş 3 gün kuvezde yattı ama erken doğum vs olduğu için değil enfeksyon olduğu için yatmisti