LiyaDuygu Merhaba . 29+4 günlüğüm. Normalde bebeğim gün içinde çok hareketli ama bu gün aşırı bi durgundu pek hareketlerini hissetmedim . Diğer günler aşırı derecede tekme atarken bu gün o his hiç olmadı gibi 😔😔 normal mi acaba başına böyle bi durum gelen var mı 😔
Selale_bati LiyaDuygu 29+2 bebegim 4 gun hareket etmedi gunde 1 2 defa sabah aksam pit yapiyordu okadar suan 32 haftaay gectik bir anda hareketleri sertlesdi iyiz cok sukr uyuyordur yorulmusdur oyizden bence