mrymnr123 ben de 27de, 31 de ve 31den sonraki her hafta alttan açıklığa bakıldı. 27 ve 31 de ki acilde enfeksiyondan dolayı bakıldı. Sonraki haftalarda da bakıldı acilde ama tam hatırlamıyorum onların haftasını. Belirli bir hafta sonrasında acilden girerseniz muayne sonra açıklık bakılıp nstye alıyorlar. 38+1 deyim 🤷 nişanım geçen hafta geldi salı geldi 😅 doğum moğum yok ortada yarın zorunlu sezeryan olcam inşallah. Kendinizi aşırı kasmazsanız bişi olmuyor zaten