Havva6107
Geçen hafta öyleydim . ( Şuan 36+3 ) Bel ağrısı , ishal ,karın ağrısı , mide bulantısı kombo şeklindeydi resmen . Gittim doktora herhangi birşey çıkmadı sıcaklardan olabiliyor ki öyle gerçekten . Birde daha çok kayısı şeftali vs meyve tüketimi arttığı için ondan da olmuş olabilir dedi . Hani sindirm sistemini hızlandırıyor ya meyveler o yüzden öyle söyledi . Ama içiniz rahat değilse kesinlikle gidin doktora