Oozzee smls19 özel sağlık hastanesi’nde Yunus Aydın’a gidiyoruz; biraz yoğun ama iyi bi doktor. Bi de Nuray Aydın var doğal doğumcu, o da çok samimi ve anne gibi bi doktor. İkisinden de memnun kalırsın diye düşünüyorum👍🏻