Öncelikle şöyle anlatayım 36 haftalık hamileyim pazar günü kasık ağrısı ile acile gittim daha sonra doktor ultrasonla baktı çatı muayenesi yaptı 1 cm acıklık var dedi serum takıp yatış yaptı gün içinde 4 5 defa nst çekildi sancılarım olduğunu söylediler ara ara oluyordu ama çok şiddetli değildi her nst den sonra da ebe gelip çatı muayenesi yaptı daha sonra kan şeklinde kahverengi yapışkan şeklinde akıntı geldi normaldir muayeneden sonra dedi ben çıkmak istedim çünkü kendi doktorum değildi kendi doktorum izinli olduğu için merkeze gitmek zorunda kaldık pazartesi kendi doktoruma geldim yine nst çekti ve bana sıkıntı yok eve gidip dinlenmemi istedi daha doğuma erken dedi eve geldiğimden beri akışkan akıntı olmadı ama dün ve bugun 2 defa kanlı akışkan akıntı geldi ama ağrım yok sizce nişan mi acaba