Eğer vajinadan da baktiysa hala ölü dediyse beklemek bana çok mantıklı gelmiyor yeni gebeliklerin onu açılması için sağlıksız gebeliği sonlandırmak daha mantıklı geliyor bide ben iki özel doktorra gittim ikiside aynı şeyi söyleyince başka çare kalmıyor.